It's now or never

dimecres, de maig 03, 2006

we can feel more if we try

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

Pregunta: Por que hablas de todos los grupos en los que tocas, pero no mencionas a los mas roqueros como satelites o petit? Es moreland una historia mas tranqui que esas?

9:57 a. m.

 
Blogger Moreland Cowboy said...

hay petit pa aburrir en sus espacios cibernauticos. www.welovepetit.blogspot.com , www.petit.es , www.myspace.com/welovepetit.com

7:04 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

una pregunta si se'm permet:
Dia 19 tocaràs amb Satellites a Palma o aniràs amb Sexy-sadie a Cartagena?
Vaig anar al concert de Satellites de Sant Boi i la veritat és que et vaig trobar a faltar. Els tres se'n surten però no és el mateix. La veritat és que em va fer una mica de pena que no hi fossiu els quatre.
Salut!

5:42 p. m.

 
Blogger Moreland Cowboy said...

No, no tocaré amb Satellites aquest divendres per ser a Cartagena amb els Sexys. De fet, ja fa un temps que varem decidir que sa formació dels Sats passaria a ser trio, degut a que vivim a països diferents i a que jo tenc molt de lio amb Sexy Sadie. MATARIA per veure el seu concert, això segur. I tot i que ara només son tres estic segur que segueix essent el millor grup del mon, o al manco el més rockero!! Salut Satelitos!

9:43 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

gràcies per contestar. No saps el greu que em sap sentir això. Bé, ja suposava que durant la gira aquesta de Sexy Sadie no tocaries amb Satellites, però no sabia si era algo temporal o oficial.
Em fa molta pena que Satellites quedi com a trio. No sé, no és el mateix. És clar que millor això que res.
Esper i desitjo que tornis a tocar amb Satellites properament, si no a Londres regularment sí a Palma o per la península.
És una gran llàstima que ha Satellites hàgiu tengut tants problemes per treure aquest 3r disc, perquè Satellites es mereixen mooolt més.
Divendres vaig anar a l'apolo al concert de sexy sadie. Va estar molt bé. En part hi anava per veure, al manco, una quarta part de Satellites.
salut i molta sort

4:19 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home